1Dnovell

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Ellen Lindbladh - 6 februari 2012 17:01

 Idag har jag inte några bilder för jag skriver på min komps dator! 




Mirandas POV



Jag vaknade av att Louis vände sig om. Jag såg honom i ögononen och sa godmorgon. Älskade Lou, vi har underbara vänner som gjorde att vi träffades. Kommer jag någonsin släppa dig? Nej det kommer jag inte! 

- Lou? Frågar jag när knackar på badrumsdörren. 

- Ja? Hör man svakt igenom dörren.

- Kan jag få komma in?

- Ja men bara om du kan lösenordet. Ah han ska alltid va så barnslig! 

- Eeeh kan det va " JAG ÄLSKAR DIG" Säger jag högt, just då så öppnar Louis dörren och så står han i bara kalsonger, haha. Jag gick in och sminkade mig, idag fick det bli en neutral skuggning och lite maskara. Jag plattade håret och tog på mig. Idag fick det bli ett stort pödigt linne och mina midje shorts. Jag tog fram mina jeffery cambell skor och gick till Liam och Amandas rum. Jag knackade på och öppnade dörren. De värkade inte höra när jag kom in och jag gick in och såg dem sitta i en fotölj och mysa med varandra! Jag tar Amanadas mobil och tog ett foto. De hörde det och kollade bak, jag sprang ut ur rummet med mobilen i handen! Jag gav den till Harry och sprang vidare, Amanda trodde fortfaranda att jag hade hennes mobil.

- Vänta vänta jag måste vila sa jag i ett flåsande tackt. Då sa vi att vi skulle sluta och hon frågade vem som hade telefonen, alla blev tysta och då sa Harry att han hade telefonen och Amanda tog den! Hon kollade på fotot och det blev rätt bra sa hon. Hon fixade den så det blev som hennes bakrund på telefonen...


______________________________________________________________________________________



Fortsättning följer<3

Av Ellen Lindbladh - 6 februari 2012 05:43

 

Nialls POV



När jag vaknade så kände jag någons andningar i nacken. Jag vände mig om och där låg hon! Mathilda, älskade Mathilda! Hon hade kommit till London för att va här i 3 veckor! Så underbart, sen kom jag att tänkta på vad som hände igår! Amanda kysste James, James kysste Amanda! Tyckte hon om det? Jag gick ner för att kolla om någon var vaken. När jag kommer ut i köket så sitter Liam där med händerna runt en kopp som står på bordet och han kollade på mig och då så jag det, han satt och grät! Varför?

- Hallå Liam varför gråter du? frågar jag med en orolig röst! Han svarade inte och jag satte mig på huk och kramade om honom! Sen gick jag upp till Amanda och skulle se om hon va okej. Men väl när jag kommer upp så är hon inte där. Jag springer till Mathilda och säger att Amanda är borta och Liam sitter och gråter, jag går till Zayns rum och säger detsamma och sen till Louis och sen till Harry! Alla kommer ner och ser Liam sitta där helt ner drunknad i sina tårar.

- Vi tar in honom till soffan! Säger Zayn med en orolig röst! Jag hade en idé!

- Jag har en idé! Säger jag med en orolig fast ändå glad röst!

- Vadå? Frågar Liam med en ledsen röst!

- Ni tjejer stannar här med Liam så sticker vi ut och kollar efter Amanda för ni kan nog inte London så bra eller? Säger jag lite tveksamt. Hoppas nu bara dem gillar idén!

- Shit bra idé Niall! Älskar den! Säger Louis med en glad röst! Vi gjorde oss i ordning för att gå ut och vi sa till tjejerna var allt fanns om Liam ville ha något! Jag hoppades värkligen på att vi hittade Amanda!

- Hoppas ni hittar henne! Säger Mathilda med ett leénde på läpparna! Det leéndet kunde jag inte stå imot!



______________________________________________________________________________________________________


Amandas POV


Jag gick på en gata som jag aldrig hade gått på förut, men i något av husen ska idioten James bo! Jag kollade på eniro på min mobil där jag hade tatt upp det och nu stog jag utanför hans hus! Jag gick upp mot huset och ringde på klockan! Dem öppnade. Det var han som öppnade! Han hade en min som jag tolkade den som att han skulle kyssa mig igen och inte hade jag fel nä det gjorde han! Det jävla svinet!!!  Jag skulle egentligen bara gått dit och gett honom en bitch slap! Jag sprang ut ur huset då jag ser Big komma med bilen och Zayn tittar fram med huvudet genom fönstret och jag hoppar in och börjar gråta! Zayn kramar om mig ända vägen hem till huset. Jag såg på alla att de va oroliga!

- Amanda var har du varit ?! Frågar alla i mun på mig utom Liam! Jag sket i allt nu och gick upp på mitt och Liams rum och la mig i sängen! Efter 5 minuter så kom Liam upp och la sig med mig!

- Han kysste mig igen! Sa jag med en ledsen röst!

- Jag vet! Sa han med samma ledsna röst! Jag kände mig så dum. Så korkad. Jag vill inte såra min älskling! Efter en stund så gick vi ner och skulle ta lite té! Då sa Isabella att min telefon hade ringt 3 gånger! Jag kollade vem som hade ringt! Det var min mamma, pappa och syster! Gud vad jag saknade dem! Mina älskade familjer! Min mamma och pappa är skilda!


______________________________________________________________________________________________________


Zayns POV


Nu var alla hemma igen och allt var lungt! Imorgon väntade en stor dag, vi ska på skiv singnering! Alla kankse inte tyckte det var så kul! Men vi måste ju göra det för våra fans, och inte nog med det så skulle vi på MTV gala efter det men det tyckte tjejerna var jättekul! När vi på skiv singnering skulle de ut och handla klänningar!

- Jag är hunrig! Säger bella och kramar om mig!

- Jag med sägar alla i kör och kollar på mig! Jag fick sätta igång med maten och det fick bli spagetti och och köttfärssås, bellas favorit mat! När maten så var det dags för Louis "Mat" rop!

- MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT!!!!!!!!

- Vi hör dig Lou! säger Miranda och skrattar! På bordet sto det: Mjölk, morötter, köttfärssås, spagetti, inga skedar! Efter vi hade ätit så kollade vi på en film " Hitta nemo" igen för att Mathilda, Miranda, Linnea och Isabella skulle få se Harry gråta och få se mig, Liam, Louis och Amanda spela Nitendo ds och Amanda vinna över oss! Haha det var riktigt kul att se tjejerna skratta åt Harry! Han grät som en liten unge!

- Nä nu du Bella nu vill jag gå och lägga mig! säger jag med en jäsp i allt!

- Okej jag kommer snart filmen är snart slut och Harry har snart slutat att gråta! Mitt i allt när bella pratade så kastade Linnea en kudde på henne för att hon skulle skoja med att det var taskigt! Det blev värsta cat faiten! Efter allt det gick alla och la sig!


______________________________________________________________________________________________________


Hoppas ni gillar kapitel 7   


Av Ellen Lindbladh - 6 februari 2012 01:04

       


Isabellas POV


Vi ska åka till London om två veckor. Jag kan inte fatta det! Jag ska får träffa Zayn! Jag skulle börja packa då jag får ett sms, okänt nummer. Jag tar min telefon och kollar vad det står, det står " Hej Bella! Ni får komma tidigare det har hänt något hämskt ni får åka imorn puss din Zayn" Hade hänt något hemskt! Vad hade nu hänt? Jag ringde Miranda och sa att hon skulle komma nu! Jag gjorde samma sak till Mathilda och Linnea! De kom så fort som möjligt. Jag berättade att vi behövde åka tidigare för att det hade hänt något. Vi ringde till det nummret som Zayn hade smsat ifrån och jag hörde att det var deras manager Big och jag sa att Zayn hade smsat från detta nummret, han sa att han skulle hämta Zayn och så skulle jag få prata med honom!

# Zayn? #

# Hey baby #

# Heey #

# Vad e det som har hänt?# säger jag med en orolig röst!

# Liam och Amanda har bråkat # säger han med en ledsen röst!

# VA?! hur?! när går planet?# säger jag i ett!

# Ja, jag vet inte de har inte berättat än, det går kl 6 imorgon bitti# Hör jag Zayn säga.

# Okej men då måste jag gå nu puss hej# Jag la på och berättade för tjejerna och vi stack först hem till Miranda och packade, sen till Linnea, Mathilda och sist mig! Vi bestämde att vi sov hemma hos mig för min mamma jobbade på flygplatsen så hon kunde köra oss dit!


______________________________________________________________________________________________________


Mirandas POV


Vad hade hänt? Varför hade Amanda och Liam bråkat? Jag ringde Louis för att kolla om allt var okej! Han sa att Liam hade sett Amanda kyssa Liams galma kompis James. Jag förstod Liam! Jag kunde inte fatta att Amanda skulle göra något sånt. Vi satt nu på planet på väg mot London. Alla sov utom jag. Jag satt och tänkte över hur det kommer gå med Liam och Amanda! När vi skulle landa fick jag väcka alla, så när jag väckte dem så sa jag " VI ÄR I LONDOON!!!" Alla kollade ut och där såg man Golden eye och Big Ben! När vi hade landat så hämtade Zayn oss för de andra fick va hemma med Liam och Amanda för att de inte skulle börja bråka. Bella sprang fram till Zayn och gav honom en jättekram och en kyss, sen kramade vi honom och vi gick ut i bilen. Vi pratade om Amanda och Liam. Zayn sa att Amanda inte hade pratat någoting sen det hände! När vi kom till huset så tog Big våra väskor ochvi sprang in i huset där stog Harry, Louis och Niall men ingen Liam! Alla kramade om alla. Jag frågade var Amanda var och Louis gick ner med mig till henne, hon satt i biorummet i en stor fotölj. När jag såg henne sprang jag fram till henne och kramade om henne hur länge som helst!

- Hur är det gumman? frågade jag tyst.

- Shit, jag vet inte vad jag ska göra. Jag älskar verkligen Liam och hans dumma kompis kysste mig när han var här! Jag vill inte göra Liam ledsen, sa hon snyftande. Jag ropade på Louis och sa att han skulle hämta alla andra tjejer och att dem skulle komma ner. Där satt vi, 4 stycken kramande om Amanda. Jag gick upp till Liams rum för att se hur det va med honom och då var det första gången jag såg honom gråta!

- Du måste gå ner till Amanda Liam! säger jag medans jag kramar honom. Han följer efter mig och vi går ner till Amanda och hon ser att Liam också kommer då reser hon sig upp och går till Liam och kramar om honom.

- Förlåt, förlåt, förlåt älskade älskling! Jag älskar dig mer än något annat och jag vill inte såra dig, säger hon medans hon gråter...



______________________________________________________________________________________________________



Fick bli ett kort kapitel! Jag började nästan gråta själv när jag skrev det!

Hope you like it  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Ellen och jag skriver denna novellen om 1D!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards