1Dnovell

Alla inlägg den 18 februari 2012

Av Ellen Lindbladh - 18 februari 2012 13:53


Harrys POV


Jag vaknade av att Linnea kysste mig som ett" gå upp slöis" såklart vaknade jag och kysste henne tillbaka. Jag kollade på henne och hon var redan klar. Jag reste mig upp och gick in i badrummet. Jag tog en varm dusch och efter 5 minuter gick jag ut och tog på mig. Idag fick det bli en vit t-shirt, en grå kavaj och blåa jeans. Jag gick ut till Linnea som satt vid sin dator. Jag pussade henne på pannan och sa:

- Gumman ska vi gå till de andra?

- Ja men Louis är ju inte här på hotellet. Säger hon och kollar upp på mig. Nej juste han hade föjlt med Julia hem. Jag tog min telefon och smsade Louis. * Tja! Du kommer du hit eller följer du med Julia direkt till skolan? H* Efter alla hade samlats i lobbyn så fick jag ett sms av Louis* Tja jag följer med Julia direkt. Vi ska träffa en en kompis innan. Och så säger jag till deras rektor! Lou* Jag sa det till de andra och sen åkte vi iväg. Vi skulle få äta frukost med deras lärare. När vi kom till skolan så gick vi direkt in i skolan. Amanda, Linnea, Isabella och Mathilda skulle upp till klassen och deras lärare Annika. De skulle prata om att vi var här och att hela skolan skulle samlas i galma skolans idrotts hall. När Amanda, Linnea, Mathilda och Isabella kom till personal rummet så satte vi igång att äta. Deras lärare var jättesnälla. Vi fick Amerikanska pannkakor, rostat bröd, bacon och ägg. Det var supergott. Efter vi hade ätit klart så gick vi till minibussen och åkte till gamla skolan. Tjejerna skulle stanna kvar för att prata med skolan. Vi satte oss i bilen och åkte iväg. När vi kom till skolan så gick vi in i killarnas omklädningsrum. Vi tränade lite för att vi skulle sjunga 2 låtar. Vi skulle sjunga " Taken" och "Forever young" . Vi hörde hur alla elever på skolan pratade om vad som skulle hända. Tjejerna sa att det inte skulle säga att vi var här. Det skulle bli en överrastning. När vi skulle gå ut så började alla tjejer skrika och vi började vinka...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Ellen och jag skriver denna novellen om 1D!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards