1Dnovell

Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Ellen Lindbladh - 9 februari 2012 19:43




Isabellas POV



Jag vaknade av att jag hörde at någon gick ut ur rummet, jag reste mig upp och kolla vem det var och det var Zayn. Jag kom just då på att det var min födelsedag idag! Jag hörde de andra att de andra var där nere och förberedde min födelsedags morgon. Jag hörde när de kom upp och jag låsades att sova. Alla kom in i mitt och Zayns rum! 

- HAPPY BIRTHDAY TO YOU HAPPY BIRTHDAY TO YOU HAPPY BIRTHDAY DEAR BELLA HAPPY BIRTHDAY TO YOUUU!!!!!! Sjunger alla ut så hilma fint. Asså tänkt att självaste ONE DIRECTION sjunger happy birthday till dig.

- Tack allihopa! Säger jag ut med en glad och fejkad trött röst. Jag fick en massa presenter.

- Grattis bella! Säger Miranda och jag får en kram och ett stort paket. Jag öppnar och där i ligger ett par Jeffery Cambell skor med nitar på.

- TACK TACK TACK!!!! Utbrister jag och ger henne en bamse kram. Nästa paket var från Amanda!

- Varsegod gumman! Säger med ett leende på läpparna och ger mig en kram. Detta paketet var inte lika stort. Det var bara tyvärr ett litet kuvert. Men när jag öppnade så såg jag att det var två biljetter till MTV Musik Awards!

- TACK TACK TACK!!! Utbrast jag igen och gav henne en jättekram. Nästa paket var från Linnea! Det var ett mjuk paket som jag rev upp med desamma och där i låg en Onepice och den var grön samma färg som Zayns. Jag tackar henne stort och ger henne en kram. När jag hade öppnat det så var det Mathildas tur! Av henne fick jag den klänningen som Selena Gomez hade i musik videon " Love you lika a love song" och den skulle jag tydligen ha på MTV Musik Awards. Jag ger henne en kram och tackar. Efter det så fick jag en jätte fin fruktost lagad av Harry, Niall och Louis och då fick jag även deras precenter. Av Harry fick jag en helt splitter ny rosa cykel och av Niall och Louis fick jag en hel dag shopping och ja fick välja vad jag ville, efter det var det Zayn och av honom fick jag bara en liten fin låda som jag öppnade och där i låg två halsband. På det ena så står det Zayn och på det andra Isabella...


______________________________________________________________________________________________________


Zayns POV


Vi hade ätit frukost och gjort oss i ordning för att gå ut på stan för att fira fina Bellas födelsedag! När vi kom ut på stan så drog Bella tag i oss och sprang in på Madame tussauds! Amanda to massor med bilder och vi skrattade jättemycket och hade jättekul, efter det så gick vi till Jack Willis affären och handlade lite nya tjocktröjor och bella ville ha lite kläder där ifrån också. Efter shopping dagen så gick vi hem och fixade oss för att vi skulle ut för att äta på resturang för att fira Isabella. Vi hade jättekul och Niall åt som en häst.

- Ska du verkligen äta allt det där?! Frågar Bella med en förvånad röst.

- Ja jag är hungrig! Säger Niall med samma förvånade röst för att reta Isabella. Vi hade en jättekul kväll på resturangen och åkte vi hem för att kolla på film och för att köra charader. När vi skulle köra charader fick Miranda mig och det såg riktigt roligt ut för att hon höll på med håret och det skulle se ut som om hon stog framför en spegel. Liam svarade rätt och det var hans tur!

- Okej Liam din tur! Sa bella med en riktigt glad röst. Han tog en lapp och började. Han hade fått Amanda och han började jättebra! Han tog upp Amanda själv och sa att hon skulle va Liam. Det var riktigt kul!

- OOOH JAG VET JAG VET!! AMANDAAA!!!!!! Skrek bella över hela huset! Efter allt kul så gick vi och la oss för vi var riktigt trötta! Vilken dag! Vilken underbar dag, tänkte jag för mig själv när jag borstade tänderna. Jag gick till sängen där bella redan låg. Jag la mig jämte henne och viskade i hennes öra:

- Jag älskar dig mer än affro kam och hårsray! Hon började skratta och sa:

- Och jag älskar dig mer än sol och vatten! Hennes var kanske lite mer fint men jag ville bara få henne att skratta.



______________________________________________________________________________________________________



Fick bli ett litet kapitel men kapitel 10 kommer va med alla! Så hoppas att ni gillar det!<3



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Ellen och jag skriver denna novellen om 1D!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards