1Dnovell

Direktlänk till inlägg 12 februari 2012

Fortsättning på kapitel 11

Av Ellen Lindbladh - 12 februari 2012 21:14

Harrys POV


Jag och Linnea gick runt och kollade lite på Ikea. Just då ser jag Ulrik Munther. Var det inte han som kysste bella? Jag puttade på Linnea.

- Vad gör du?! Sa hon lite irriterat.

- Kolla vem som står där!

- Nej omg inte Ulrik! Vad gör han här? Frågar hon förvånat.

- Inte vet jag kanske för att få bella att bli kär i honom eller något! Säger jag lite tyst.

- Vi måste ringa Amanda och förvarna Bella och Zayn. Säger Linnea med en tveksam röst.

- Men skulle inte vi gå åt det hållet? Frågar jag.

- Joo, det skulle vi.

- Då får vi gå åt ett annat håll.

- Neej jag ska ha vår nya säng!

- Okej men vad gör vi om han ser oss? Frågar jag med en tveksam röst.

- Säger hej argt! Säger Linnea bestämt.

- Okej. Säger jag och ger henne en snabb kyss. Vi gick mot det hållet och såklart ser Ulrik oss. Men när vi kollar på honom så ser jag bella bakom honom och säger:

- Vi måste gå.

- Okej men säg till bella att jag ringer. Säger Ulrik högt. Då kollar Zayn på oss. Vi går fram till Zayn och bella som står och bråkar. När vi kommer fram så går bella i väg och jag undrar vad det e.

- Jag sticker efter bella. Säger jag och sticker och letar efter henne. jag hittar inte henne och jag ringer till Liam:

# Liam#

# Tja det är Harry du kom till sängavdelningen#

# Okej varför?#

# För jag kan inte hitta bella#

# Okej jag och Niall kommer#

# Okej kom fort#

# Japp jag ser dig#

# Bra# Sa jag och vi la på.

- Hittar du inte henne? Frågar Liam.

- Nej vi får dela på oss och vi får ringa varandra om vi hittar henne. Säger jag med en ledsen röst.

- Okej jag går åt detta hållet. Säger Niall med en upphetsad röst.

- Japp. Säger jag och går mot ett annat håll. Jag hör någon gråta och gissar på att det är bella. Jag gissar på vilket håll det är. Jag ser henne och springer fram till henne och kramar henne i en lång stund. Jag ringer Liam och Niall och sen Linnea.

# Hey babe#

# Hej var är ni?#

# Vi är utanför med alla saker och Zayn#

# Röker han?#

# Ja#

# Ta ciggen ifrån honom snabbt#

# Okej, Louis ta ciggen från Zayn! Nu!#

# Bra#

# Kommer ni ut eller?#

# Ja det gör vi, vi är vid dörren nu#

# Okej# När vi kommer ut så springer Linnea, Miranda, Mathilda och Amanda fram till bella och vi till Zayn. Vi ringde en taxi för vi tyckte att Zayn och bella inte skulle va tillsammans nu...


______________________________________________________________________________________________________


Kort men ändå något.<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen Lindbladh - 5 mars 2012 15:05

Jag vaknade av att min klocka ringde. Det var fredag. Jag gick upp och gick in i badrummet. Jag sminkade mig och fixade håret. Efter det så gick jag in i min garderob och tog mina kläder. Idag fick det bli en svart magtröja med peace märket på, ett v...

Av Ellen Lindbladh - 4 mars 2012 17:04

Hej alla små gottegrisar! Som rubriken säger så har jag gått runt och tänkt lite. Jag hade tänkt att göra en ny novell! Börja om liksom. Jag har massor med tankar och ideér så det blir nog en ny novell! Men den kommer va här på denna adressen. Jag ho...

Av Ellen Lindbladh - 26 februari 2012 11:24

        Liams POV    Jag gick ut ur hallen och bara sto där. Jag kunde ju inte Hjärup så jag satte mig ner. Efter ett litet tag så kom Julia ut. Hon satte sig ner och kollade på mig. Jag kunde inte rå för att gråta. Vi satt där en stund och...

Av Ellen Lindbladh - 24 februari 2012 21:51

Jag har gjort ett kapitel 16 och det försvann så jag måste skriva om det. Jag ska skriva imorn jag lovar. Jag ska försöka komma ihåg allt! Ja det var allt ses! <3<3<3 ...

Av Ellen Lindbladh - 19 februari 2012 15:10


  Linneas POV   När vi kom till Hjärupsskola så gick vår klass in först och gick upp på läktaren. Alla andra elever fick sitta nere i hallen. Jag satte mig med Rebecka, Frida, Cornelia, Julia och My. Amanda, Isabella och Mathilda var hos kill...

Presentation


Hej jag heter Ellen och jag skriver denna novellen om 1D!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards