1Dnovell

Direktlänk till inlägg 6 februari 2012

Kapitel 8

Av Ellen Lindbladh - 6 februari 2012 17:01

 Idag har jag inte några bilder för jag skriver på min komps dator! 




Mirandas POV



Jag vaknade av att Louis vände sig om. Jag såg honom i ögononen och sa godmorgon. Älskade Lou, vi har underbara vänner som gjorde att vi träffades. Kommer jag någonsin släppa dig? Nej det kommer jag inte! 

- Lou? Frågar jag när knackar på badrumsdörren. 

- Ja? Hör man svakt igenom dörren.

- Kan jag få komma in?

- Ja men bara om du kan lösenordet. Ah han ska alltid va så barnslig! 

- Eeeh kan det va " JAG ÄLSKAR DIG" Säger jag högt, just då så öppnar Louis dörren och så står han i bara kalsonger, haha. Jag gick in och sminkade mig, idag fick det bli en neutral skuggning och lite maskara. Jag plattade håret och tog på mig. Idag fick det bli ett stort pödigt linne och mina midje shorts. Jag tog fram mina jeffery cambell skor och gick till Liam och Amandas rum. Jag knackade på och öppnade dörren. De värkade inte höra när jag kom in och jag gick in och såg dem sitta i en fotölj och mysa med varandra! Jag tar Amanadas mobil och tog ett foto. De hörde det och kollade bak, jag sprang ut ur rummet med mobilen i handen! Jag gav den till Harry och sprang vidare, Amanda trodde fortfaranda att jag hade hennes mobil.

- Vänta vänta jag måste vila sa jag i ett flåsande tackt. Då sa vi att vi skulle sluta och hon frågade vem som hade telefonen, alla blev tysta och då sa Harry att han hade telefonen och Amanda tog den! Hon kollade på fotot och det blev rätt bra sa hon. Hon fixade den så det blev som hennes bakrund på telefonen...


______________________________________________________________________________________



Fortsättning följer<3

 
 
Ingen bild

anonymt!

6 februari 2012 20:34

bra !

Ellen Lindbladh

7 februari 2012 20:16

tack!

 
Ingen bild

E

7 februari 2012 14:47

jättebra! :) Men lite kort. vill ha mer....

Ellen Lindbladh

7 februari 2012 20:17

tack e men det var bara för jag va hos min kompis igår och kunde bara skriva det men håller på med fortsättningen nu!

 
Ingen bild

Mathilda

7 februari 2012 20:30

Meeeeer!

Ellen Lindbladh

12 februari 2012 00:00

haha iwant iwant iwant!!!

 
Ingen bild

Ellen

8 februari 2012 20:48

vill ha mer... NU!!!! :D

Ellen Lindbladh

12 februari 2012 00:00

har skrivit nu!

 
Ingen bild

Ellen

8 februari 2012 21:32

MMMEEERRRRRR!!!!!!!! NNNNNNNNNNNNNUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!

Ellen Lindbladh

12 februari 2012 00:01

JAAAAAAAAAAA TA DET LUNGT!!!!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen Lindbladh - 5 mars 2012 15:05

Jag vaknade av att min klocka ringde. Det var fredag. Jag gick upp och gick in i badrummet. Jag sminkade mig och fixade håret. Efter det så gick jag in i min garderob och tog mina kläder. Idag fick det bli en svart magtröja med peace märket på, ett v...

Av Ellen Lindbladh - 4 mars 2012 17:04

Hej alla små gottegrisar! Som rubriken säger så har jag gått runt och tänkt lite. Jag hade tänkt att göra en ny novell! Börja om liksom. Jag har massor med tankar och ideér så det blir nog en ny novell! Men den kommer va här på denna adressen. Jag ho...

Av Ellen Lindbladh - 26 februari 2012 11:24

        Liams POV    Jag gick ut ur hallen och bara sto där. Jag kunde ju inte Hjärup så jag satte mig ner. Efter ett litet tag så kom Julia ut. Hon satte sig ner och kollade på mig. Jag kunde inte rå för att gråta. Vi satt där en stund och...

Av Ellen Lindbladh - 24 februari 2012 21:51

Jag har gjort ett kapitel 16 och det försvann så jag måste skriva om det. Jag ska skriva imorn jag lovar. Jag ska försöka komma ihåg allt! Ja det var allt ses! <3<3<3 ...

Av Ellen Lindbladh - 19 februari 2012 15:10


  Linneas POV   När vi kom till Hjärupsskola så gick vår klass in först och gick upp på läktaren. Alla andra elever fick sitta nere i hallen. Jag satte mig med Rebecka, Frida, Cornelia, Julia och My. Amanda, Isabella och Mathilda var hos kill...

Presentation


Hej jag heter Ellen och jag skriver denna novellen om 1D!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards