1Dnovell

Direktlänk till inlägg 5 februari 2012

Kapitel 3

Av Ellen Lindbladh - 5 februari 2012 14:48

                          En liten sak innan ni börjar läsa jag har ändrat Ellens namn till Linnea!

 


      


Naills POV




- Nu får du bannemig gå upp Lou! Vi ska hitta en tjej till dig med ju så inte du blir ensam! säger Liam med ett stort leende på läpparna! Då flög Louis upp ur sängen på med kläder och fixade sig på 5 minuter och på med skorna och vi var ute ur hotellet! Jag visste att Amandas kompis Miranda älskade honom! Så jag gick fram och sa det till henne, hon svarade att hon kunde ringa henne och fråga om hon ville va!Amanda gick bort lite och pratade, sen kom hon tillbaka efter 1 min!

- Hon ville jätte gärna sa hon, men hon vet inte om att ni är med jag sa bara att det var jag, Linnea, Mathilda och Isabella! viskade Amanda till mig.

- Okej! Viskade jag tillbaka. Louis kommer säkert gilla henne, jag har sätt henne på en bild en gång och hon var riktigt snygg! Lou hade tur men jag hade ju min Mathilda! Vi skulle gå till Starbucks för där väntade Miranda! Amanda fick syn på henne och sa till Li , Mathilda och Isabella att gå med in och till oss så sa hon att vi skulle stanna utanför för Lou fick inte se henne och hon fick inte se Lou! Man hörde dem ut.

- Du vi har en överrasting till dig! sa Amanda med ett stort och glatt leende på läpparna och de andra bara stog där och log jätte stort! Jag fick ett sms av Mathilda att vi skulle komma in och hälsa på Miranda! Vi gick in och då såg Miranda Louis och Louis Miranda! Detta ögonblicket skulle man nästan få på film asså det var så vackert!


_____________________________________________________________________________________________________



Mathildas POV



Nästa morgon så vaknade jag med Nialls arm runt mig! Jag vände mig om och då såg jag Nialls perfekta ögon och hans perfekta ansikteVi möttes i en perfekt kyss!

- Du Niall? frågar jag med ett leende på läpparna! Jag ska överraska honom med en fin picknick med killarna och Isabella, Linnea, Amanda och Miranda!Nu skulle jag bara gå och säga till de andra!

- Yees vad är det? sa han och kramade om mig!

- Jag ska bara gå och säga en sak till tjejerna ok? sa jag med en bestämd röst. Jag skulle säga till killarna att de skulle ta med sig Niall på en biltur i Stockholm och sen komma till " ett café" i Bromma! Men där i Bromma har jag och tjejerna dukat upp en jättefin picknick! Jag gick till Isabella och Zayns rum och sa till dem vad de skulle göra sen till Amanda och sen till Miranda. Sen gick jag till Niall igen sa att killarna och han skulle sticka nu! Han gav mig en underbar kyss och stack! Jag tog på mig min svarta onepice och mina vita converse och gick till Bella som skulle följa med och handla, Amanda och Ellen och Miranda skulle sticka till Bromma och fixa allt! Isabella hade på sig ett par midje shorts och en grå ramones tröja och jeffery cambell skor.

- Bellaaaa!!!!! Säger jag med ett skräck face!

- JAAA VAD HAR HÄNT???? skriker bella ut!

- Jag vet inte vad jag ska ha på mig!!! Jag drar med mig bella till mitt och Nialls rum där alla kläder var utspridda över hela rummet! Bella fick hjälpa mig med klädvalet! Jag hade provat massor med kläder men sen kom bella på det! 

- Jag har deet!!! Skrek hon ut!!!

- VAAD??? skrek jag ännu högre! Vad hade bella kommit på...



______________________________________________________________________________________________________



Zayns POV


- Kolla det måste va slottet! Säger jag med ett leende på läpparna! Där bor Victorias mamma och pappa och opera huset! Vad coolt! Jag kollade på kl och den började närma sig 3 och då skulle vi va i Bromma och vi skulle till picknicken. Ja sa till killarna att vi skulle sticka vidare till " cafeét " När vi kom en bit bort så tog vi på oss fåra luvor och gick! När vi kom fram så stog Mathilda där i en jättefin blommig klänning och såklart blev Niall överraskad! vi satt där i 5 timmar och hade jättekul! Det var sista dagen i Sverige och vi skulle åka hem imorgon och Amanda skulle följa med till London! Vi skulle åka tidigt imorngon bitti så vi fick säga hejdå idag! Harry och Linnea va inte så glada att säga hejdå. De stog och kramades och kysstes hela tiden! Jag och bella kunde inte släppa varandra, det gick inte. När i skulle åka så tog Bella, Linnea, Miranda och Mathilda en taxi och vi andra blev upp hämtade av vår chafför Big! När vi kom till hotellet så gick vi in på Liam och Amandas rum och vi sov där med, vi hade tagit dit alla våra saker och alla sov i samma säng, det var väldigt trångt men what ever...



_____________________________________________________________________________________________________


Hope you like it ;)

 
 
Ingen bild

Mathilda

5 februari 2012 17:10

Meeeeeeer!

Ellen Lindbladh

5 februari 2012 23:28

JAAAG HÅLLER PÅÅÅÅ!!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen Lindbladh - 5 mars 2012 15:05

Jag vaknade av att min klocka ringde. Det var fredag. Jag gick upp och gick in i badrummet. Jag sminkade mig och fixade håret. Efter det så gick jag in i min garderob och tog mina kläder. Idag fick det bli en svart magtröja med peace märket på, ett v...

Av Ellen Lindbladh - 4 mars 2012 17:04

Hej alla små gottegrisar! Som rubriken säger så har jag gått runt och tänkt lite. Jag hade tänkt att göra en ny novell! Börja om liksom. Jag har massor med tankar och ideér så det blir nog en ny novell! Men den kommer va här på denna adressen. Jag ho...

Av Ellen Lindbladh - 26 februari 2012 11:24

        Liams POV    Jag gick ut ur hallen och bara sto där. Jag kunde ju inte Hjärup så jag satte mig ner. Efter ett litet tag så kom Julia ut. Hon satte sig ner och kollade på mig. Jag kunde inte rå för att gråta. Vi satt där en stund och...

Av Ellen Lindbladh - 24 februari 2012 21:51

Jag har gjort ett kapitel 16 och det försvann så jag måste skriva om det. Jag ska skriva imorn jag lovar. Jag ska försöka komma ihåg allt! Ja det var allt ses! <3<3<3 ...

Av Ellen Lindbladh - 19 februari 2012 15:10


  Linneas POV   När vi kom till Hjärupsskola så gick vår klass in först och gick upp på läktaren. Alla andra elever fick sitta nere i hallen. Jag satte mig med Rebecka, Frida, Cornelia, Julia och My. Amanda, Isabella och Mathilda var hos kill...

Presentation


Hej jag heter Ellen och jag skriver denna novellen om 1D!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards